Objednávka
Koloběžku objednejte pomocí nákupního košíku nebo e-mailem (jiný způsob objednání není možný). Uveďte přesnou adresu, na kterou má být zásilka doručena, případně fakturační adresu pokud je rozdílná (adresy jasně označte). Nezapomeňte napsat co objednáváte :-). Je-li požadované zboží skladem, zásilka odchází obvykle druhý den od zaslání objednávky.

Způsob platby
Platit můžete formou dobírky nebo hotově při osobním odběru. Instrukce pro platbu naleznete v e-mailu, kterým Vám bude potvrzena objednávka.

Způsob doručení
VLASTNÍ ODBĚR - pokud to k nám nemáte daleko, doporučujeme osobní odběr požadovaného zboží. Osobní odběr doporučujeme předem domluvit telefonicky (00420 607 617 876). Zboží bude nachystáno k vyzvednutí po zaslání potvrzujícího e-mailu, že je Vaše objednávka připravena. Zboží zde pro Vás uschováme po dobu jednoho týdne od data zaslání informačního e-mailu, po dohodě je možné dobu úschovy přizpůsobit Vašim potřebám.

STANDARDNÍ BALÍK ČP - Podle poštovních podmínek by měl být doručen do 3 pracovních dnů. Pokud Vás na uvedené adrese pošta nezastihne uloží balík na 14 dní. Platí pravidlo - jedna koloběžka = jeden balík = 160 Kč.

Pokud Vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčení apod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodního protokolu o shledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Na pozdější reklamaci závady, vzniklé poškozením zboží při přepravě zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele pokud možno ihned. V případě České pošty můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce do 2 pracovních dnů od převzetí. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. V případě PPL je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. V obou případech je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení situace. Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce. V případě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně nás informujte e-mailem. Převzetím zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na něj vlastnické právo ke zboží jeho převzetím.

Reklamace
Reklamace se řídí občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

1. O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu nejpozději do 24 hodin.
2. Uveďte jméno a příjmení, adresu, číslo Vašeho účtu (za účelem převodu peněz v případě uznání reklamace) a důvod reklamace.
3. Se zbožím zašlete kopii faktury.
4. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty.

Pokud bude reklamace oprávněná, bude Vám zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Peníze budou poukázány na Váš účet. V případě neoprávněné reklamace Vám bude zboží zasláno zpět na náklady kupujícího. V případě nevyhovujícího zboží je po dohodě možná výměna.

Vrácení zboží
Zboží je možné bez udání důvodu vrátit nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje. O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Se zbožím musí být vrácena faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno. Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny na účet. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

1. Zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
2. Neproběhla platba ze strany nakupujícího.

O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a následně s Vámi dohodneme další postup.